Om LARF
Fastighetsförvaltning tillsammans
LARFs unika upplägg med servicepersonal boende på området som förvaltas ger en familjär känsla. Trädgårdsmästaren tilltalas med namn likaså städerskan och poolskötaren. På områden finns det husgrupper som LARF kommunicerar regelbundet med. CRM-systemet (Customer Relation Management) ger varje husägare uppdaterad information om det egna husets status. Kontorspersonalen håller ett vakande öga över samtliga områden via personliga frekventa besök och registrerar det som behöver åtgärdas i systemet.Med kommunikation undviks konflikter är vårt ledord.
Kunnig personal
Företaget är byggt med svensk standard som grund. Språk som talas bland personalen är svenska, engelska och thailändska. Det finns expertis inom olika områden bland personalen så som byggnation och underhåll, dokumentation till thailändska myndigheter angående fastigheter, CRM (Customer Relation Management) och övergripande kunskap om thailändska sedvänjor och traditioner.
Trädgårdsmästarna har lång erfarenhet av hur man bäst tar hand om tropiska växter, hur man blir av med ovälkomna insekter med miljövänliga bekämpningsmedel och med förståelse för gräsets kvalitet för att hålla gräsmattorna gröna. När det gäller pooltjänst är teamet välutbildat inom sitt område och har stor erfarenhet av att hålla vattnet välbalanserat med salt och klor. Städteamet tar hand om husen inom- och utomhus. All personal som utför markarbete har den bästa möjliga utrustningen för att underlätta arbetet.
Många år i branschen
Det råder ingen tvekan om att LARF är ett av de mest betrodda, ett av de mest erfarna fastighetsförvaltningsföretagen i Hua Hin -området. LARF täcker alla nödvändiga aspekter av förvaltningen när det gäller fastigheter, vare sig det är fristående villor eller bostadsområden. Sedan år 1999 i branschen är ett bevis på företagets förmåga att anpassa sig till förändrade marknadskrav.